Ofte stillede spørgsmål

Vores mål er altid 100 % tilfredse kunder - Hvis du er tilfreds vender du tilbage til os, og vi er kendt for vores god service, knowhow og stort udvalg af sportsfisk.

Er det sikkert/sikkert at handle via din webshop?
Ja. Vi har sørget for at have al trygheden påkrævet for at drive e-handel.

Hvor lang tid tager det, før jeg får min pakke?
Med lager i realtid, vi leverer hurtigt! Vores mål er at levere senest dagen efter du har afgivet din ordre. På special lejligheder som Black Friday kan leveringstiden blive forlænget. Normal leveringstid er 2-5 hverdage.

Hvad er forsendelsesomkostningerne?
Se prislisten her

Hvorfor sender du ikke småting ind breve?
Breve kan ikke spores, så hvis noget forsvinder har vi nej kontrol.

Er alle produkter tilgængelige til omgående levering?
Hvor der står "På lager", vi have produktet på lager til omgående levering.

Har du de samme lave priser i dit flagskib butik?
Ja, vi har de samme lave priser i vores butik i Stockholm.

Hvordan har din prissætning fungerer?
Vi har tre forskellige typer priser:
• Pris: Dette er prisen vi normalt opkræver for produktet, samme pris i butikken som online
• Superdeal: salg på produkter eller virkelig gode tilbud. Superpris er den samme i butikken som online.

Krav

For krav, brug venligst denne kontaktformular. Beskriv i mailen, hvad og hvorfor du ønsker at åbne et krav og vedhæfte billeder af skaden eller problemet på det pågældende produkt. Angiv også ordrenummer. Afhængig af produkttype og skader, kan det løses på forskellige måder.

I de fleste tilfælde, det er vores leverandører der bestemmer hvad der tæller som et krav, i disse tilfælde skal vi hente de beskadigede varer her og da sende dem til leverandøren. Normalt er et billede nok. Behandlingstiden for skader er mellem 1-3 uger, men selvfølgelig vi forsøger at løse det hurtigst muligt. Vi sender en returseddel til dig, så du kan sende den beskadigede vare tilbage, hvis påkrævet.

Transportskade
Hvis et produkt fra Sportfishtackle.com bliver beskadiget under transport, uanset om skaden er godt synlig eller skjult, skal dette straks anmeldes til rederiet og til os ved hjælp af denne e-mail reklamation@sportfiskeprylar.se. En synlig skade skal rejses samme dag. Skjult skade skal anmeldes inden for 7 hverdage.

Gem alle produkter og emballage, så fragtfirmaet kan efterse om nødvendigt. Du skal muligvis indsende billeder på de beskadigede varer/emballager, så dokumentér godt. Afsenderen, i denne tilfældet er vi hos Sportfishtackle.com, naturligvis ansvarlige for, at forsendelsen er pakket korrekt.

Hvis emballagen af ​​varerne har synlige skader, er det vigtigt at du spørger afhentningsstedet, afsenderen eller chaufføren at dokumentere det.

Hvis afsender har brug for flere oplysninger fra dig, såsom kvitteringer, fakturaer eller billeder på produkt eller emballage, vil dette blive anmodet om. Afsenderen vender hurtigst muligt tilbage til dig med svar på om kravet er gået igennem. For varer, der mangler i indenrigstransport, har leveringsrepræsentanten op til 60 dage til at finde den. 

Hvis hele eller dele af varen er beskadiget, erstattes du med et beløb svarende til værdifaldet. Leveringsrepræsentanten erstatter kun bekræftede skader, dvs. ikke indirekte omkostninger.

Hvorfor går mit kortkøb ikke igennem? Hvad er Verified by Visa/Mastercard?
Normalt skyldes det, at du ikke har tilsluttet dit VISA/MASTERCARD til "Verified by Visa/Mastercard". At løse dette skal du logge ind på din internetbank og følge instruktionerne der. Alternativt kan du ringe til din banks kundeservice og der får du hjælp.

Dette er en engangsproces, og når du har løst dette, kan du handle online. Verified by Visa/Mastercard giver dig, der betaler med kort over internettet øget sikkerhed for at undgå kort svindel.

Kan jeg bestille fra udlandet?

Vi sender til de fleste lande i EU, her er landelisten her

Kan jeg fortryde mit køb? Kan jeg skifte til noget andet, hvis jeg fortryder det?

Selvfølgelig! Du har 30 dage til at fortryde købet. Returvarer købt på vores webshop skal være i ubrudt emballage og i samme stand som på tidspunktet for levering. Ved ombytningen er kunden ansvarlig for returfragten og for fragten af ​​det nye produkt.

Kontakt os ALTID inden returnering via order@sportfiskeprylar.se

*Undtagelsen til ombytningsret er personlige produkter eller varer, der ikke kan returneres med en brudt forsegling. Eksempler på dette kan være et fiskehjul, som er blevet spolet med fiskesnøre efter anmodning fra kunden, eller åbnet emballage af orme osv. Ved specialbestillinger eller bestilling af varer er der ingen åben købs- eller bytteret.

Kan jeg få en rabat hvis jeg er i en bestemt fiskeklub?

Vi giver normalt ingen ekstra rabatter, enten i vores fysiske butik eller webshop. Vi tilbyder allerede blandt de laveste priser i Sverige, og samtidig har vi holde et meget højt serviceniveau og konkurrencedygtige forsendelsesbetingelser.

Andet spørgsmål?

Brug denne kontaktformular - vi normalt svar inden for 24 timer.