Resumé

Tag fat på alt, der svømmer i ferskvand eller saltvand med den kraftfulde, nye Tranx.

Produktinformation

Tag fat på alt, der svømmer i ferskvand eller saltvand med den kraftfulde, nye Tranx. X-Ship & HEG-teknologier kombineres for at give massiv startkraft med en jævn, ubesværet apportering, perfekt til at kaste store lokkemad og fange store fisk. Derudover giver Shimanos nye CoreProtect vandafvisende teknologi langvarig holdbarhed i de hårdeste miljøer. Hagane Body, Coreprotect.
Vis mere Vis mindre

Specifikationer

Gear ratio: 5.8:1
Kuglelejer: 5+1
Line Capacity: 0,30mm/270m
Maks bremse: 10
Spolstørrelse: 401
Vægt: 340 g

Spørgsmål & Svar

Relaterede rapporter og vejledninger

Tilhører serien:

Se hele serien
Shimano Tranx er designet som en "arbejdsmaskine til store fisk". Det er et kraftigt lavprofil-baitcasting-hjul, som er det eneste af sin slags i Shimano EU-serien.
Shimano Tranx er en meget stærk, holdbar og pålidelig rulle, som er velegnet til både fersk- og saltvandsformål. Denne slags hjul bruges ofte til fiskeri med tunge og store lokker til store fisk. Tranx'en er lavet til dette job, og derfor er den ikke en af de letteste med sine 330 gram.

Tranx'en kan perfekt bruges til ferskvandsgeddefiskeri med tunge lokker som jerkbaits, store crankbaits og spinnerbaits med vægte godt over 100 gram. Til saltvand kan Tranx'en bruges til baitcasting af samme slags lokker, men vil være mere populær til jigging eller redningsmad til store og hårdtkæmpende havfisk.
  • X-Ship
  • Hagane Body
  • CoreProtect
  • S A-RB
  • Superfrit system
  • SuperStopper
  • Koldsmedet aluminium
  • li>

Shimano Tranx 400AHG
  • Vægt: 340 g
  • Gearforhold: 7,6:1
  • Lejer: 5+1 
  • Maksimalt træk: 8 kg
  • Linekapacitet: 0,30-270 (mm/m) 

Shimano Tranx A 401 venstre hånd
  • Vægt: 340 g
  • Gearforhold: 5,8:1 
  • Lejer: 5+1 
  • Maksimalt træk: 10 
  • Linjekapacitet: 0,30-270 (mm/m) 
Vis mere Vis mindre
Gear ratio: 5.8:1
Kuglelejer: 5+1
Line Capacity: 0,30mm/270m
Maks bremse: 10
Spolstørrelse: 401
Vægt: 340 g
There are currently no blogs connected to this article.